Egy ember hatalmas erővel felruházva. Sokan fenik rá a fogukat, s hatalmas múlttal rendelkezik. A másik oldalon egy félvér fiú, aki farkas- ember- vámpír és örök életre ítéltetett. Vajon, hogy kapcsolódik össze az ő történetük, s mi lesz ha az élet úgy hozza, hogy csak egymásra számíthatnak?
Képzelj el egy olyan életet, melyben nem tudsz meghalni. Melyben mindig menekülnöd kell, s soha nem vagy biztonságban. Ahol folyton meg akarnak ölni, s a dobogó szíved folyton a pihenésért könyörög.

Nos bemutatkozom neked Delia vagyok, egy más századból. Jól halottad, más század, igen. S én ezt minden nap átélem.

Akarod tudni, hogyan? Akkor most elmesélem.

2010. augusztus 1., vasárnap

Új új új

Sziasztok!

Újra vagyok! Nagyon sajnálom, hogy eddig tartott, de gép és én... mindegy a magánéletem nem volt a fellegekben... most se...
A lényeg, hogy 18ig biztos vagyok, utána lehet csak szeptemberben, addig pedig minden blogra legalább négy, de ennél több fejit akarok felrakni.
Egy kérésem van, ha elolvasol egy fejit írd meg a véleményed. Most nem fogom nézni, ki mennyit ír, a lényeg, hogy felteszem a fejiket.
Teljesítitek a kérésem? Nagyon nagyon hálás lennék érte. + annyi, hogy chatben jelezd ezt nekem / ha írsz majd
Előre is nagyon köszönöm. A türelmeteket is, és az időtöket, melyet rám szenteltek.
Holnap jön az első friss késő este.

Kitti

Nincsenek megjegyzések: