Egy ember hatalmas erővel felruházva. Sokan fenik rá a fogukat, s hatalmas múlttal rendelkezik. A másik oldalon egy félvér fiú, aki farkas- ember- vámpír és örök életre ítéltetett. Vajon, hogy kapcsolódik össze az ő történetük, s mi lesz ha az élet úgy hozza, hogy csak egymásra számíthatnak?
Képzelj el egy olyan életet, melyben nem tudsz meghalni. Melyben mindig menekülnöd kell, s soha nem vagy biztonságban. Ahol folyton meg akarnak ölni, s a dobogó szíved folyton a pihenésért könyörög.

Nos bemutatkozom neked Delia vagyok, egy más századból. Jól halottad, más század, igen. S én ezt minden nap átélem.

Akarod tudni, hogyan? Akkor most elmesélem.

2010. február 28., vasárnap

Előzetes a következő fejezetből

- Hello baby - simít végig Delia karján egy kék szemű srác, miközben leül mellé az asztalhoz, s belekezdene hódító szövegébe.

- Bocs, de mással vagyok - áll fel Delia az asztaltól, s indul el kifelé, amikor a derekára kulcsolódik két kéz, s szorosan magához szorítja...

- Most már nem hagyhatsz itt - bugja a srác ellenállhatatlanul...

- Dehogynem! - szól erélyesen egy hang, s kitépi Delit az öleléséből, s mire a srác feleszmél, már senkit sem tart a karjaiban...

Kérdéseim :)

Szerinted, ki vitte el Deliát?
Ki ez a srác?
Mit akart Deliától?
Hol van most?
Hol vannak a Cullenek?
Mi jutott még eszedbe?

3 megjegyzés:

Carly írta...

Szia Kitti!

Tuti,hogy Anthony tépte ki a másik srác karjaiból Deliát.
Nagyon várom már a fejezetet!
Puszi:)
Ari

Carly írta...

Bocsi csak vak vagyok és nem figyeltem a többi kérdésedre:D
Ki ez a srác?
Egy tapló akinek megtetszett Delia.
A suliban vannak talán éppen a menzán,de ez nem biztos vagy egy óra előtt éppen becsengetéskor.
Mivel azt írtam,hogy talán becsengetés előtt a teremben van nagy rá az esély,hogy nem lehet ott minden Cullen,így ők más tanteremben más órákat várnak éppen.
Puszi:)
Ari

UI:Vagy a menzán vanna,de Cullen-ék már nincsenek ott.

Miszi írta...

Szia Kitti!

Nekem is az jött le mint Arinak tehát sztem is tutira Anthony az aki kitépi Deliát egy tapló bunkó f***sz markából xxD(húú de szépen fogalmazok)Am lehet h nem suliban vannak hanem elvannak vhova menve pl vásárolni (Alice-t ismerve xxD) De a többi Cullen-nek elkellet menni vhova vagy csak má Delia nem birta Alice-t és belebotlot ebbe a öhöm-be xxD!
Nah jó kb ennyi jutott eszembe róla :D
Puszi és várom má a teljes fejit :D ;)!